Äntligen Fredag:)

Allmänt / Permalink / 0
Hejsan,
Det är äntligen fredag och jag är så trött. Jag och Ida ska sova över hemma hos Ida och det ska bli jätte mysigt. Ida håller just nu på med en schleich video och jag bloggar. Imorgon så ska vi baka amerikanska pannkakor och baka choklad muffins. Mums! Men vi ska även rida och jag ska rida på Peronne och hon på Nisse. Ida har bestämt sig att försöka kvala sig till Agria Pony Trophy i dressyr. Den går i L:C så vi ska träa programmet och galoppen ikväll och imorgon. Det ska verkligen bli kul för henne och jag ska stötta henne i det.
Jag däremot har ju ingen ponny just nu så det känns väldigt råkigt att jag inte kan vara med. Men jag har tittat på en ponny på Hästnet som vi kanske ska åka och provrida. Återkommer om det senare. 
Men nu ska vi bara hänga och ha allmänt kul, Ha en bra fredag:)
 
~Emma~
Till top