Har ingen rubrik ;)

Allmänt / Permalink / 0
Hejsan,
Både jag (Emma) och Ida är så ledsna för den dåliga uppdateringen här. Men jag tänkte berätta lite allmänt om vad som har hänt m.m. 
Peggy åkte tyvärr förra måndagen med en liten lastbil bort till stockholm. Jag saknar henne sjukt mycket men vet att hon kommer få det bra i sitt nya hem. Hon ska få föl och hjälpa aveln inom arabgaloppen. Oc jag kommer självklart hälsa på henne.
 
På söndag är det andra omgången i seriedressyren som jag var med på för några veckor sedan och jag är sjukt taggad. Jag har bestämt mig för att ge Milli en andra chans och jag ska ha henne både nu på onsdag och på söndag. Jag tyckte inte alls att det gick bra förra gången och nu ska vi för sjutton klara hela programmet. 
 
Det är inte så mycket mer att säga så...
 
xoxo Emma:)
 
Till top