Hoppig Helg:)

Allmänt / Permalink / 0
Hejsan,
Nu är det äntligen lördag och vi har looooov!:) Nu är det ju vasaloppsveckan här uppe i mora och det är sjukt mycket folk och bilar. MIn kompis Tilda var här igår så vi bestämmde oss för att åka ner och gå på vasaloppsmässan. Vi åkte buss ner eftersom det var gratis och så gick vi runt och packade på oss godis XD.
SEdan tog vi bussen hem fast vi missade våran busshållsplats så vi fick åka runt hela stan en till gång:)
 
Men iallafall, Nu i helgen ska jag på hopp kurs så det blir kul. Idag lördag, är det markarbete och imorgon söndag, är det hoppning. Superkul! Jag ska ha LAVENDEL my bae!:) 
Asså jag är verkligen helt inlove med Lavendel. Hon är den bästa ridskolehästen någonsin!!!
 
Men jag kan uppdatera mer sen,
xoxo Emma:)
 
Jag och Lavendel:) :*
Till top