Nu rider man stor häst då!

Allmänt / Permalink / 1
Hej!
Nisse har vi ställt på vila och ska sätta igång honom till veckan och Päron går på smärtstillande och vi känner att hon inte ska behövas ridas, och då har vi bara en häst kvar då men han är en HET varmblodstravare som älskar att galoppera;) men jag känner att jag måste rida för jag har varit i min stuga hela veckan och kom hem i torsdag så nu måste jag bara rida. 
idag så ska jag ta ett dressyr pass med mammas varmblod Klippan i paddocken så får vi se om jag åker av eller om jag stannar i sadeln!
klippan är en sån så han går bäst om han får galoppera av sig innan han kan börga jobba (suck) men jag tänkte träna lite på galoppskänkeln och lite öppna och sluta.
 
hoppas ni får en under bar lördag
 hittade ingen bild på Pippisen så fick bli en på mig och Nisse.
tack o hej /Ida
#1 - - isasriddagbok.blogg.se:

åh vilken mysig päls att gosa in sig i! ^^

Till top